• Mon - Sat 9.30 - 18.30
  • Edf. Vilamarina Lj.37, Marina de Vilamoura
  • Landline (+351) 289 388 513
  • Mon - Sat 9.30 - 18.30
  • Edf. Vilamarina Lj.37, Marina de Vilamoura
  • Landline (+351) 289 388 513

Quality Policy

Quality Policy!

Through a serious, responsible ethical organizational work,  conducted by Ancoras e Falésias Lda, having as basis the NP EN ISO 9001 and the prevailing legislation, we pretend to ensure :

  • Service satisfaction and fulfillment of their needs and expectations to all that demand our services
  • Quality engagement of every employee, strengthening in all provided service a loyalty  and a strong trustful long-lasting relationship towards our customers.
  • Company profitability to remain in an excellence level

 

Knowledge, Integrity, and responsibility lead us to the success, being an example to our clients, employees, suppliers, and other business associates that contribute to achieve our purpose.

Team effort to all work processes guide our daily task performance, reflect our continuous quality improvement commitment in service supplier, of the quality management system effectiveness, to meet our client’s satisfaction.

 

Política da Qualidade!

Através do trabalho sério, responsável, ético e organizacional desenvolvido pela Âncoras e Falésias, Lda. tendo como base a NP EN ISO 9001 e legislação vigente, pretendemos garantir:

A satisfação das necessidades e expectativas de todos os que solicitam os nossos serviços;
A Qualidade do envolvimento de cada colaborador, fortalecendo em cada serviço prestado a fidelização e uma relação de confiança duradoura com os nossos clientes;
A rentabilidade da empresa, de modo a permanecermos num nível de excelência;
 
Conhecimento, seriedade e responsabilidade, orientam-nos para o sucesso, sendo exemplo para os nossos clientes, colaboradores, fornecedores e todos os restantes parceiros que connosco nos ajudem a atingir o nosso propósito.
 
A atenção que toda a equipa dá aos processos de trabalho que pautam o nosso desempenho no quotidiano, refletem o empenho na melhoria contínua da qualidade da prestação dos serviços, da eficácia do Sistema de Gestão da Qualidade, sempre direcionada para a satisfação dos nossos clientes.